Πολιτική Επιστροφής

Αρχική ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠολιτική Επιστροφής

Πολιτική Επιστροφής

Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση που δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν NenaTola που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε και να σας επιστραφεί το κόστος της αγοράς.

Ποιοι είναι οι όροι για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή

Για να μπορέσει να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην εργοστασιακή του συσκευασία, με τα εσωτερικά χαρτιά συσκευασίας, το καρτελάκι και τη νάιλον σακούλα περιτυλίγματος.

Ποια είναι η προθεσμία για την πραγματοποίηση μίας επιστροφής;

Το χρονικό περιθώριο για οποιαδήποτε επιστροφή είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας

Πρέπει να πληρώσω κάποιο ποσό για την επιστροφή;

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πώς θα λάβω το ποσό επιστροφής;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστραφεί το ποσό στην κάρτα σας εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με χρήση πιστωτικής, ή σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή. Δεν επιστρέφεται μόνο το ποσό της αντικαταβολής (1,80€), εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής.

Πότε θα λάβω το ποσό επιστροφής;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να έχουν τα υλικά συσκευασίας), θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail που θα σας πληροφορεί ότι το ποσό πρόκειται να σας επιστραφεί εντός των επόμενων 10 εργάσιμων ημερών. Θυμηθείτε ότι η πληρωμή στην πιστωτική κάρτα εξαρτάται πάντα από την τράπεζά σας.

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποιος από τους παραπάνω όρους, η NenaTola διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με χρέωση των εξόδων μεταφοράς.

* Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την τράπεζα Πειραιώς ή την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετική τράπεζα από τις συνεργαζόμενες με τη NenaTola, τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.